Feelliicciiaaaa

Alla inlägg under april 2010

Av Felicia - 28 april 2010 22:16



Hejsan!   


Var hos Jenny kusin idag


Men nu måste jag sova , så skriver om dagen /dagarna imorron


och förlåt om ja inte har bloggat på ett tag , ska bättra mej!


Pusssssssss  


Av Felicia - 21 april 2010 23:21

hejligger i sängen och kollar på andra avnenyn på datan

Men nu ska jag sova

Hörs imorron

Nattiiii ;***

Av Felicia - 20 april 2010 21:53

innan jag går ,


KOMENTERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

det var allt

Puss!<3

Av Felicia - 20 april 2010 21:30

Hejsan!


har ju redan berättat vad jag har gjort idag xD


men idag kom ja å mamma på en sak . . .


jag är ju alergisk mot pollen xd


och nu äre ju vår och så , och det kan vara alergin som OXÅ gör att jag blir sjuk .


så ska börja med alergitabletter nu igen -.-'   XD

haha xd


men ja och mamam bestämmde oxå att jag ska testa gå till skolan imorron,  och mår ja inge bra så ska jag åka hem :P

hehe :P


så ja , de blir väll skola imorron då xd har väll slöjd första lektionen och idrott sista , de andra lektionerna vet jag faktiskt inte x))

kul att träffa alla igen iaf :D

Sen på kvällen blire att åka till ridklubben  , på löshoppning . . .

det är teorivecka , det är att man anmäler sig till saker som är varje dag denna vecka , asså saker man vill vara med på (lära sig) , man får välja hur många man vill , men jag har bara valt löshoppning som är imorron

varje gång det varit teorivecka har jag anmält mej till löshoppning :P

de ää kul

men man står typ bara och kollar när hästarna hoppar :P  och samtidigt berättar ridlärarna hur man ska göra när man löshoppar och så :P

men aja . . .


nu måste jag in i duschen , sen ska jag SOOOOVA , så jag kmr upp imorron xd


aja ,

vi hörs imorron!



Pusshej!<3

Av Felicia - 20 april 2010 17:33

Hejsan! :)


Idag var jag ju hemma . . .


inte gjort nå mkt alls ,


typ bara kollat tv, käka lite med mamma , myst mä Tuva , och sovit lite :)


sen så har jag pratat med Fanny i telefon i mer än en halv timme :P hehe :)


sen nu har jag typ nyss ritat lite :P hehe :-P

Jag kanske inte ritar nå bra , men jag tkr de ä lite kul  :P

hehe :)


Hörs sen! :))


Pusssssssssssssssssssss!<3



      


ja , det var väll de :P heheh xP




Av Felicia - 19 april 2010 22:23

Hejsan !   


jag och mamma bestämmde att jag

blir hemma imorron oxå ,

fick feber igen nu på kvällen    så då äre ju lika bra att stanna hemma så jag inte smittar andra .

men saknar alla sjukt mkt <3


men nu ska jag sova ^^


hörs imorron!



God Natt , Puss  


Av Felicia - 19 april 2010 16:07

heeej igen :P



Marängerna blev lite konstiga :P


men nu ahr vi gjort nya och nu blev smeten bättre oxå , så då blir dom nog bättre efter de har vart i ungnen oxå :P (får vi hoppas iaf :P )

haha! :P


här får ni se lite bilder som vi tog nyss , (när vi baka) :P

hehe :P


men ja , vi hörs sen :)))


Pussssssssssss




                 




Dom ligger inte i ordning , men aja :P



Av Felicia - 19 april 2010 14:54

Tjenaaa! :P


blev att vara hemma idag   


fick feber i natt  , har typ inte sovit nå i natt heller


Men just nu har jag bara lite ont i huvet , men har haft feber typ hela dagen :(


har ju inte gjort så mkt idag eftersm ja ä sjuk :S


men ja , har väll sovit lite , legat på soffan och kollat på tv :P


har nyss hjälp min lillasyster och min kusin med att baka :P


dom skulle göra maränger :P


får väll se hur de blir xD    


ja , det var väll  allt  :P

hörs sen ! :)<3


  


Tog nyss en bild på Tuva , mä webbcamen :P :D




  

ser lite konstigt ut :P

men de blir nog bra sen ;) HAHA! xD





Pusshej!    






~Translate Blog ~ /// ~ Översätt Bloggen ~

~ Felicias Presentation ~

~ Fråga mig ~

19 besvarade frågor

~ Gästboken ~

~ Sök i bloggen ~

~ Arkiv ~

~ Kategorier ~

~ Kalender ~

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

~ Senaste inläggen ~

~ RSS ~

~ Länkar ~


Ovido - Quiz & Flashcards