Feelliicciiaaaa

Alla inlägg under september 2010

Av Felicia - 28 september 2010 03:14

har inte orkat bloggat på aslänge :O

¨


men ska försöka bättra meeeeeeeeeeej ;)





jaja , nu har man precis tittat kalrt på : the last song .

med elin , hon sover här inatt ;)




idag [måndag] var vi ledig .

imorroooon ä vi oxå ledig .



aja , orkar inte nu , tror vi skä sov nu ;P



puss nattii ! <3

Av Felicia - 2 september 2010 15:45

hejsan !   


2.a  inlägget för idag nudå   


ja , jag har inte gjort nå speciellt sen jag skrev sist :P


jo , jag har tittat på en film. en ganska ny film ... "Remember Me" hette den :-)

As Bra varen !  


nu vet ja inte vad jag ska göra , ska väll göra iordning mej för ridningen om ett tag ,   


imorron blire skola :P


sen är man hos pappa i helgen


men nu ska jag gå och käka något , och sen klä mej för  ridningen   



 Undra vem man får idag då     


kanske skriver när ja kmr hem ikv :)



/F

 

 

 

  



  


Av Felicia - 2 september 2010 10:18


haha , såg denhär på en blogg jag besökte .. tyckte de var lite kul x)











  /F

Av Felicia - 2 september 2010 09:29

hej ! :)


blev att vara hemma idag igen ...

när ja vakna kunde ja typ inte andas igenom näsan :O :S

och sen hade jag värsta huvudvärkeen :( 

och skit ont i halsen :(


när jag hade vaknat låg  jag kvar i sängen ett tag :P

sen så somna ja om ... :)


Sen när jag vakna  igen gick jag ner och kolla på tv , sen satt jag mej här och kika runt lite :P


----------------------ska jag börja mä dagens outfit ? -----------------------------


när ja läser andras bloggar , tkr jag att inläggen blir lite roligare då ....

men ni fåår säga! ;D



..................................................
.............................................


NU - sitter man här och skriver och sms.ar mä bästa elin ! :D

jag mår faktiskt bättre nu än vad jag gjorde när jag vakna ... BRA ! :D

får se om det blir att åka på ridlektionen ikv :P

men åker jag dit så åker jag till skolan imorron oxå :)

men som sagt, vi får se hure blir ;)


====================================================================


Nu är de bara en vecka kvar till jag ska vara hundvakt till min kusins hundar :D

fy fan va kul de kmr bli :D

jag brukar alltid bara vara hundvakt till en av hundarna , och då är den andra hos min kusins killes kompis :P men nu ska jag vara hundvakt till båda :D

min kusin &hennes kille ska typ långt bort x)

i tre dagar , så då sover jag där och är hundvakt , närmare till skolan då x)

aja , de va typ tor-lör ;D

så kanske elin skulle mä hem på fredagen , efter skolan ? ;D

så ska vi typ äta och så isf ;D

och nån dag så kanske den där lilla sötnosen jag känner kommer och håller mej sällskap , lr ja , han SKA ! :P

och då ska vi titta på film ;D

haha :)


men nu så ska jag dra , för jag har inge mer att skriva just nu :P


men skriver väll mer lite senare ! ;)


men här får ni se dagens outfit  ;D



  

svarta tights , grå/svart t-shirt/tunika :P

utsläppt , lite krusat , ett svart diadem mä en svart rosett , med silvriga pärlor , lr va de är :P

   

:P



de var väll det :P



          / F 

Av Felicia - 1 september 2010 21:50

heej igen ! :)


det här blir sista inlägget föör i dag :P


men , jag har inte gjort nå mkt alls sen jag skrev sist :P


typ tagit lite kort , tittat teve och så :P


NU - tittar film mä bror , men fattar ingenting x))

haha :P


men ja ska väll gå och lägga mej snart , så jävla trött x)


aja , här får ni se lite bilder , men satt ihop de flesta , för de tar sån tid att ladda upp en & en x)

men men  :P


  


ibland har jag glasögon , men de ä int ofta , jag har de tyr bara när jag kollar teve x)

jag har fel på ögonen , men har inte vart hos optikern än , men hos skolsyrran , och där berätta hon de , och jag och mamma och min bror har samma fel , så brukar ha deras brillor x)


  

DEHÄR nagelacket är ju bara för snyggt ! :D



vårat schema  ... de SUGER ! x)


haha :P




nu ska jag dra mej till bädden ...

får se hur de blir imorron , om jag stannar hemma eller inte ...


aja . hörs väll imorron ...




     /F

Av Felicia - 1 september 2010 15:22

Hejsan .

Hemma från skolan idag .

Har haft feber sen i helgen .

Och as förkyld .

Så valde att stanna hemma idag ist för att bli ännu mer sjuk .

Men , idag har jag inte gjort någonting   

Typ , vaknat , gick ner la mej på soffan å titta på teve ... :-)

Sen var de inge bra program , så jag satte i en film . en wallander var de :-)

sett den förut , men wallander äger , så jag kan se om dom :P


nu ligger jag och väntar på att mamma ska komma hem så man få lite mat i sej ;-)


nu orkar ja inte skriva mer , vet int ens va jag ska skriva :P

haha x)


vi hörs nog senare ;-)

  

/F

~Translate Blog ~ /// ~ Översätt Bloggen ~

~ Felicias Presentation ~

~ Fråga mig ~

19 besvarade frågor

~ Gästboken ~

~ Sök i bloggen ~

~ Arkiv ~

~ Kategorier ~

~ Kalender ~

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

~ Senaste inläggen ~

~ RSS ~

~ Länkar ~


Ovido - Quiz & Flashcards