Feelliicciiaaaa

Alla inlägg under augusti 2010

Av Felicia - 31 augusti 2010 07:00

Tjenaaare :D


Nu är man 13 då ! :D


(ork int blogga mer just nu x)




HEDDÅ <3

Av Felicia - 28 augusti 2010 10:09

  jag har inte hunnit & orkat bloggat de sista dagarna :P

 

men aja...

 

Måndag: Skola , efter de gjorde ja väll int nå mkt ;P

Tisdag: Skola , efter de gjorde heller inte så mkt :P

Onsdag: Skola , sen gjorde ja inte mkt , då heller :P

Torsdag: skola , och i slutet av dagen var det "triatlon" (lr va de hette)

de är en tävling där dom : simmar , Springer och cyklar ... :)

ganska kul å se på   

men först så fick vi lov att gå typ 1km , (dom som inte tävlade)

och när vi kom fram gick starten precis , då simmade dom ,

sen fick vi lov att gå tbx , 1 km xd

men då gick man mä rickard å nån som ja inte vet vem de var :P

de var ju lite rooligt faktiskt ;D

sen satt man å vänta på bussen hem ,

sen när man kom hem , vare bara att byta om  , sen åka ner till s-sjö igen , för man skulle ju på ridlektion :)

där red man "Star"

fyfan va kul de var , de gick snabbt :P men de  var lite drygt , för hon lyssnade inte på tygeln , så de tog ett tag innan hon stanna , och sen när man skulle vända över i galoppen så ville hon inte , jag försökte och försökte flera gånger  , men de gick inte :(

men annars vare kul å rida hon   

 

Fredag: skola , sen hem , va mä elin , sen gjorde inte så mkt , sen gå och äta pizza :P

sen satt vi hemma hos mej å kolla på "camp rock"  :P   haha :-)

 

sen skulle jag följa henne hem , så vare två bilar uppe vi korset , och dom hade as hög musik på , sen såg jag lite av en , jag bah : menvafan , de ä ju babin :P

lr ja tror de ,

för de var så mörkt ute så man såg int :P

sen när ja cykla hem , så cykla ja förbi dom , och då vare han så jag hejjaaa :P

hehe :p

sen hem , sen kolla på film " johan falk :)

sen gick ja å la mej :P

 

 

Lördag: vakna :P hade jävligt ont i halsen :(    men bättre nu :)

sen gick ja ner , sen satt ja mej å kolla på  tv , såg lite av "My camp rock 2 "

sen blev de nå annat , så ja satt mej här , och skrev lite :P

sen vet ja inte va som händer ,

kanske vara mä nån ?   

aja , sen ska jag iaf till stallet , inte till morning och dom utan ett annat stall , till salla :P

aja , nu ska ja väll äta lite frukost :P

sen måste jag ju träna på läxan vi har -.-'

Spanska & Engelska

 

dehär har vi i spanskan : Hola .cómo estas .Y tú .Muy bien, gracias . Adiós. Buenos días. Mal. Lo siento. Buenas tardes. Hasta pronto. Buenas noches. 

Hasta mañana.Estopendo.Qué tal. vale. bien ,gracias. me IIamo.ahora. 

stoy lista. digo. hasta la vista.  

 

de var dom , men kan typ inget  , så många ord , ush ush ,   

 

 

i engelskan vet ja inte riktigt , för de tränar jag på www.glosor.eu :)

och dom glosorna har min engelska lärare lagt in , så de ä bara att träna på där ;D

 

men nu orkar ja inte skriva mera   

 

aja , vi hörs   

 

kmr  noog bilder sen ;) (från idag) ;)

 

 

      

 

 

 

HEJDÅ!    


Av Felicia - 22 augusti 2010 17:04

hej   , idag har man vart på marknad    

och sen så åkte man hem ,  och har inte gjort nå mkt alls sen ja kom hem   

men ja , jag ska väll snart hem till mor min   

men sen skä ja väll dra ner till plan , om inte matchen tagit slut  då da , men ja , de blir nog att träffa elin iaf  , OVANLIGT !   

men nu ska ja fortsätta mä min nya header    


hörs !    




Av Felicia - 21 augusti 2010 10:38

sorrryyy för dålig uppdatering !det har bara vart så jävla mkt nu på sista tiden ...

men jag ska försöka bättra mej (:


börja skolan i tisdags , roligt var de , men drygt mä långa dagar xP

och tråkigt att sommarlovet ä över  :/


men  , jag har typ inte gjort nånting efter skolan , så långa dagar , man är helt slut när man kmr hem xd

men ja har tyå legat på soffan alla eftermiddagar , förrutom när elin ringer och har tråkigt så då har ja vart mä hon x)


men de va bara i torsdags jag gjorde något , som man inte gör varje dag ...

va på urnedsättning . . .  gammelfarfar .... fy fan va jag saknar han !

de ä helt sjukt !

JAG ÄLSKAR DEJ<3

R.I.P ...<3

---------------------------------------------------------------------------------------------------

igår , i skolan hade man typ hål innan sista lektionen as skönt vare , :)

då gick man runt lite i s-sjö :)

sen drog ja till ica och kolla ifall de va nå kul där ,

och där satt de massa gubbar på bänkar , då satt ja mej i mellan dom och börja snacka mä dom  , Roliga typer de där ,:P

sen kom oxå min kusins pappa , han satt sej vid oss , sen fick ja lov å gå ;P hade ju lekion ...

så man gick på lektion , sen vart man klar tidigt , då fick man sluta , vi skulle sluta 14.20 men ja sluta mkt tidigare , as skönt , sen fick man lov att stå och vänta på bussen , :P

sen hem , sen åkte ja till far min ,

vi gjorde inte mkt igårkväll , sen idag skulle vi nånstans och göra nå xd

sen ska man oxå till avesta och hämta bror , han är hos sin tjej ... :)


men nu står pappa och väntar på mej :P

så nu måste jag fixa till mej så vi kan åka ;D

kanske kmr lite bilder sen från allt från sommaren och idag och så  ;D

men här får ni iaf se två (gammmla) bilder på mej å elin ;D

  fin fiiint ;))   <3






 






Av Felicia - 5 augusti 2010 21:44

halloj ! :)

jo , ibland när ni skriver komentarer så svarar jag i en komentar ,

men gör jag inte det så skriver jag ett svar i ett inlägg  ;)

bara så ni vet lixom ;) haha :P





men iaf . . .



I förrgår : va i rättvik på ccw , ( classic car week)  mä angelica , annkatrin , pappa & trueman :) vi hade as kul !  JAG OCH ANGELICA ÄR BÄST PÅ ATT DANSA, KAN JA LOVA ! :)  haha :P <3


Igår , gjorde man inte så mkt , var mä angelica och så :)

sen så sov nelli och annkatrin här hemma , :p


Nelliiii sov mä mej i mitt ruuuuum :D :D :D :D

SÖTNOSEN ;)


Idag : vakna , käka frukost , satt mej vid datan , sen åkte vi till stan , jag , pappa och lillasyster :)

sen hem , sen kom annkatrin , en sväng :P

sen så , gick jag pappa &lilla syster ner för att bada , :P

men de gjorde vi aldrig xD

haha :P

sen gick vi hem , åt . . . sen satt jag mej här :P

fast ja kollar lite på tv å :P

hehe :P


Imorron blir de - åka till ÖN , de ä typ fest där :D   


sen blire att sova där ,


och nyss bestämde ja å angelica att vi ska va på lördag , då ska vi oxå till hästarna , vet inte om vi ska rida ,, men då kanske vi rider tefflan , eller hanna , men jag vet inte än , vi kanske rider morning ;P

eller så rider vi en varsin :D

vi får se hur de blir ;)


Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ;P


så det blir väll att säga hejdå nudå  . så ska jag kolla på lite tv :)


Men vi hörs ;)

jag kanske skriver imorron :)

men vi får se ;)


heddå heddå ! :)


  <3



  FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FEST FETS :D







.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 


Av Felicia - 5 augusti 2010 21:28

  .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.  

Av Felicia - 2 augusti 2010 23:56


Hej alla :)



idag har man - först åkt till stan mä mamma :)

sem hem till pappa :)

sen så har ja inte gjort så mkt tills ,

angelica och annkatrin  kom och käka hos pappa :) men nelli (hunden) var faktiskt oxå mä :D

men medans vi väntade på mat , satt jag och angelica och prata och satt vid datan och spela gitarr och så :D

sen så åt vi , :)

sen så blev det samma efter maten som före  ;P

sen när dom åkte hem så satt ajg vid datan :P

Imorron fyller min älskade bror år ! :D <3 <3



Imorron blir de - classic :D

mä pappa , annkatrin ,  lillasyster , och angelica :))

men de blir nog så att jag träffar min kusin jenny oxå :D   men jag ska nog träffa fler där å :P lr iaf en , tror jag :)


aja , vet inte direkt vad vi ska "göra" där xP

men sen på kvällen ska vi iaf kolla när min brors band spelar :D


De kmr bli himla skoj ! :D


men nu ska nog jag faktiskt ta och gå och sova ,:P



men jag KANSKE skriver imorron :P


God natt ! :)



PUSS!<3







  ja å Nelli :) (för ett tag sen)


 

hehe jag för as länge sen :P

lr de var  längre än ett halvår sen iaf :P

































































 

~Translate Blog ~ /// ~ Översätt Bloggen ~

~ Felicias Presentation ~

~ Fråga mig ~

19 besvarade frågor

~ Gästboken ~

~ Sök i bloggen ~

~ Arkiv ~

~ Kategorier ~

~ Kalender ~

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

~ Senaste inläggen ~

~ RSS ~

~ Länkar ~


Ovido - Quiz & Flashcards