Feelliicciiaaaa

Alla inlägg under maj 2010

Av Felicia - 27 maj 2010 21:11

Tjoooooohoooooooooo! :DD


Gbg var KANON! :DD


Fredag: Först kolmila , vi rev ut de och fick kol och så, sen åkte jag till gbg , när vi kom fram packa vi in i huset , sen soooovaaa :P


Lördag: Var på "gården"en lekplats typ x))

Sen drog jag och mamma och shoppa :D


Söndag: åkte till Ikea , handla lite där ;)

sen gjorde vi inte så mkt :P


Måndag: käka frukost, sen ner och kolla på skor och lite kläder åt syster. men jag hitta inga skor :(

lr jo , men jag köpte dom inte xPP

sen till huset och käka mat , sen åkte vi hem :-/


Tisdag: skola, sen planera jag ch fanny lite till cheerleadingen, sen gjorde ja int mkt .


Onsdag: skola , sen Va ja mä Michael och Fanny , först cykla vi till harry och nadja och prata mä Harry xP

sen cykla till korsvägen , satt där och snacka , jag cykla runt lite på michaels cykel xd  sen drog jag å fanny hem till mej , spela fotboll x))

sen drog ja å fiska mä Jenny , Rickard , larvar å ja andra från ug ;)

Skit kul!! :D

Jag gjorde mej ett fiskespö!!! :))) bara för att jag är bäst! ;)

Jag Tog en Liten pinne , och fiskelina som jag hitta XD sen fick jag ett drag av larvar :D

försökte fiska , men gick int så bra :/ för de var så kort XD

så jag tog lite mer lina och knöt fast XD då vart de lite längre ;) då gick de bättre, men fick ingen fick :(

men det var så dåligt ställe å fiska på , så det var ju inte så konstigt ;)


ja , efter allt de , åkte jag hem :P


nu sitter jag här .  .  . och har tröööök ! :P


aja , ska väll ta mej en dusch  snart sen sooooova :P


Bilder från allt kmr , om ett tag ;)


Pusssssssssssssssssshej<3


Av Felicia - 20 maj 2010 22:31

Hej ,  fööööööööööööööööörlåt att jag inte har bloggat på länge , det har ju vart klassresa , efter de kolmila . det är mkt nu .

men ska bättra mej :)


Iaf , idag - kolmilorna (kolmilevecka, man gör kolmilor och sköter om och så , och är där i en vecka , men man sover hemma förrutom en natt(tisdags) och är på de ist för skolan :P )

sen ridning :)))

hade bästaaaaaaaaa Cayenne , fast hon smet först Xd men aja , gick jätte bra :D


men jag och elin skulle gå och kolla på andra som red innan mej , för vi var så tidiga dit , då såg vi en huggorm i gräset , usch usch !!!!!


sen åkte hem bytte om , ner till kolmilorna :P

sen hem ,

nyss  duschat  ,

imorron blire gbg  :DDDD


aa , får se ifall jag får låna ett "bärbart" internet , så jag kan bloggaaaa lite :D


men nu ska jag gå :P


Pusshej!<33333333



en liten bild jag gjort på Cayenne :D <33  hehe :P<3  

Av Felicia - 12 maj 2010 21:25

Hej Hej! :)


Blir nog mitt sista inlägg för den här helgen , om ja inte hinner i morron på morron då , och sen kanske på lördag lr söndag XD




Men iaf ,



Imorron blire klassresa! :D

skit kul!!!! :))<333


imorron ska vi nog typ , fiska , paddla kanot , kajak och sånt :)

på fredag blire alborgen :D

på lördag blire att åka hem :/

men då ska man kanske va mä kusin :D

men nu måste jag gå och lägga mej , trött!! :P


men skriver när jag får chansen och bilder kmr nog oxå :D



Pusssssss<33

Av Felicia - 10 maj 2010 21:45

Hej! :)

Idag :


Skola :P


Shemat:


MA = 08.10 - 09.30


~Rast~


Blandat = 09.50 - 11.10


~Lunch~


Film om kolmila , och massa prat om kolmila :-P 12.00 - 12.50


Idrott 13.00 - 13.50


SLUUUUUT :D


sen drog hem till fanny  , fixa , sen gick till bussen :)


åkte till jenny  :)


sen var ja där . as kul ! :D


sen åkte hem till far min och käka :P


sen hem till mamma , och sen dess har jag sutti vid datan och haft skit trööööööööööööööök! :S


Imorron - skola , sen va mä megal å fanny :)



vi hööörs! ;))




Natti ;*

 

 

 

 

 

 

  

       jag  , lillElin & Fanny :) <3


Av Felicia - 9 maj 2010 22:05

He Hej! :)


Helgen har varit kanon! :)


Har ju vart hundvakt hela helgen :))


Fredag: Agnes kom , bara tagit de lugnt :)

på natten ringde Jenny och dom xd


Lördag: vaknade , såg att Jenny och dom hade ring en gång till mitt i natten xD

sen åkte vi till rättviksmarknad , fanny var med :-)

vi hade as kul mä Jenny och dom :))

sen kolla på billy opel där :DD

sen gick till jenny och dom igen ,

sen till mamma och syster , för då skulle vi hem :P

och då fick man billy opels autograf /lr hur de stavas XD

:DD


Söndag:  hjälp mamma ute i trädgården , typ kratta löv och så :P

Var med agnes :))

Hon fick vara lös ute på gården ,  men hon bara följde efter mej :P

sen skulle jag ränsa ogräs , hon hjälpte till :P hon grävde sen drog hon upp roten :P haha :))<33


sen åkte hon hem :(((


Men ska till Jenny imorron :)


nu sitter ja , mamma och syster å kollar på wallander :)

men vi hörs! :)


natti natti , puss<3







          


  

Av Felicia - 7 maj 2010 23:01

Hej


Idag var de skola :P

Hände lite roliga saker , men ändå dåliga saker   


aja , fick sluta tidigare


sen gick man till macken och typ fika :P


sen hem , städa :P


Sen vänta på Att Jennu kusin skulle komma med Agnes :D


för ska vara hundvakt åt hon hela helgen :D<3


sen kom dom


sen har vi mäst vart ute :P


och nu sitter vi i min säng :P


Lr ja , min syster ligger på en madrass på golvet för hon ville sova här inne nu när


agnes var här    och agnes ligger och halvsover i min säng, så ja , de ä väll


bara jag som är vaken tror jag :P


hehe :P


imorron blire nog markad


fast då får agnes stanna hemma :P


aja , nu ska jag oxå sova


Vi hörs!


Pussssssssssss<3


                                   Jag & Agnes idag <33333  

Av Felicia - 5 maj 2010 21:58

Hej Hej! :)


Efter jag skrev sist , så typ duka jag , käka , gjorde engelska läxa och lite matte som jag fick lov att ta hem :P

sen nyss kollade jag klart på Andra Avenyn

Det är sååå jävla bra!!! <333


hehe :P


Men nu ska jag gå och sova :P


Imorron blire: Skola, Sola , Rida , Sova :P

¨


Vi hörs !


God Natt pussssssssssssss<3

...

Av Felicia - 5 maj 2010 16:36

Förlåt om jag inte bloggar så  mkt ,  och har sagt så  många ggr att jag ska bättra mej , men NU . . . LOVAR jag Verkligen!!!!!!!!!!!


Jaja . iaf . . .


Skola idag ,


Shema:


Slöjd 08.10-09.30

~Rast ~  09.30-09.50

So/no 09.50-11.00

~Lunch~   11.00 - 12.00

Bild 12.00 - 12.45

Idrott 12.50 - 13.50

 


sen skjutsa hem Elins lillebror Emil  sen åkte ja å Fanny hem , käka , sen gick vi och SOLA!

Skööööönt!  

jag vart  rätt brun , fast röd på kinderna :P


sen skjutsa hem fanny på cykeln , sen mötte ja Elsa så skujtsa hon en bit ,


sen hem , och nu sitter ja här


Men ja , ska käka lite nu  


Vi hörs







~Translate Blog ~ /// ~ Översätt Bloggen ~

~ Felicias Presentation ~

~ Fråga mig ~

19 besvarade frågor

~ Gästboken ~

~ Sök i bloggen ~

~ Arkiv ~

~ Kategorier ~

~ Kalender ~

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

~ Senaste inläggen ~

~ RSS ~

~ Länkar ~


Ovido - Quiz & Flashcards