Feelliicciiaaaa

Alla inlägg under december 2010

Av Felicia - 31 december 2010 18:00

ja är dålig på att uppdatera .... :-(

och de är nå fel så ja ka inte göra sms-inlägg heller :-S


aja....

skriver mera imorron , har int tid just nu :P


förresten...

 

 

GOTT NYTT ÅR !

 

 

 

 

här kmr lite bilds 

 

 

från 2010 ! :-)

  

 

              

sommras :-)

 

  

jag &  sötAlfred <3

 

jag & älskade syster <3

jag gör tårta (Y)

min fiina tårta :-D

 

Jag & Elin käkar macka i skolan ;-D

  

jag , elin & timmy va ute och gick ;-P

 

jag & Bobban <3    på hopptävling , vi "vann"<3

 

  

jag & Truman :-) (parken i r-vik)

 

  

7B :-)

 

 

 

  

jag & älsklings Morning <3

 

 

   ja å elin<3

 

jag & sallah <3

 

  

 

jajemän ! ;-)

 

 

 

 

 

 

aja .... nu lovar jag att va bättre på att uppdatera 2011 ! ;)

 

 

 


:-)

Av Felicia - 26 december 2010 09:31

Hej alla ! :)


hoppas ni haft en bra julafton :-) de har iaf jag ! :-)


jag fick:


* 2 koppar & en skål (prickigt ! ;) )

* Nagel grejer :)

* trosor

* strumpor

* 2 pyamas linnen

* betty boop bok :)

* pengar

* en mobil , fast den var slut så har inte fått den än :P men ska få den snart :-))


det var det jag fick på julafton.

men sen hade vi ju oxå  "litenjulafton" hos pappa i onsdags,

så då fick ja:


* elvis skiva

* en film. " sista natten med gänget " hette den :)

* pengar

* nagel grejs


ja tror int ja glömt nå nu :P

hehe.


men aja. idag - vakna , satt mej och kolla teve & de gör ja fortfarande. ser på något som heter : Nanny McPhee .  rätt bra faktiskt :P

men nu tjatar lilla syster på mej att ja ska fixa hennes naglar ;P så ska gö de  :-)

sen käka frukost och sånt :)


men kanske hörs senare ! :)



hejdå !!! <3


  

Av Felicia - 24 december 2010 09:15

GOD JUL !! :-D

 

  

Av Felicia - 17 december 2010 14:35

Äntligen Lov !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D


idag - först till skolan , sen kommer man dit och då ska alla klasser in i varsitt klassrum och bli inlåsta där x)

vi skulle göra nå fråge grejs . nån tävling xD

sen när vi blev klar så fika vi :))

sen efter de så skulle hela skolan till kyrkan på avslutning ..... Vi fick lov att gå dit när de snöa värsta mkt :S

sen såg vi bussen , då sprang André dit men han hann inte dit förrän bussen åkte . så vi fick gå ist , långt äre xD

känns som flera mil :P men kanske 1-2 km ? :P

när vi kom fram så stog mattias och skratta åt oss . för han hann mä bussen  :P

(egentligen fick ingen åka bil/buss eller så , men de gjorde nåra ändå ;) )

haha.

sen satt vi i kyrkan och prästen snacka , så sjäng man och så :P

sen fick vi stå i 40 minuter och vänta på buss fan !

det blev klart i kyrkan 11.00 och bussarna kom 11.40 :S

kallt som fan åt fötterna :S

sen kom bussen , då fick vi lov att fråga sune (busschaffisen) ifall han kunde stanna utanför mitt hus så slapp ja gå från korsvägen ;P haha.

han gjorde det , :D

så behövde bara gå över en liten väg ;)

sen hem , värma fötterna ! :P kolla lite teve och så .

men nu måste ja dra och äta nå . har varken ätit frukost eller lunch idag , så ä pisshungrig ! :P


jaja , vi höres sen :)


Pusshej !<3

Av Felicia - 12 december 2010 22:30

hej igen ;))

sen sist ja skrev har ja bara vart ute på byn mä elin :P

sen hem fixa lite och så .

och nu ligger ja i sängen :)

har väll egentligen inte så mkt mer att säga :P

så vi hörs imorron :)


natti natti ;*


Av Felicia - 12 december 2010 21:00

Hej  :) ute på byn mä elin nu ! :)))

vi åker i "hockeyplansbacken" haha !

lite barnsliga är vi ... men ähh , de sket man väll i ! vi har ju kul iaf ^^

hhaha.

aja , hörs seeeeeeeen :)


hedddååå (L)

Av Felicia - 12 december 2010 09:58

Det blev inge mora för mej idag, hade sjukt ont i huvet när ja vakna :p så blev att stanna hemma. Idag blir de väll att plugga, städa rummet och så. Astråkigt men de lär ju göras.:p Senare kanske de blir att va med Elin eller så. Ifall hon vill:p Hehe. Aja , skriver väll mer sen:) Men kanske inte kommer skriva så mkt nu , för datan hemma hos mamma är sönder och de kostar ju pengar att göra sms-inlägg X) men ja , lite inlägg blir de väll:) Pusshej ! ;*

 
Av Felicia - 11 december 2010 21:46

Det gick  !! :DD haha. Men god natt ;*

~Translate Blog ~ /// ~ Översätt Bloggen ~

~ Felicias Presentation ~

~ Fråga mig ~

19 besvarade frågor

~ Gästboken ~

~ Sök i bloggen ~

~ Arkiv ~

~ Kategorier ~

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

~ Senaste inläggen ~

~ RSS ~

~ Länkar ~


Ovido - Quiz & Flashcards