Feelliicciiaaaa

Alla inlägg under juni 2010

Av Felicia - 30 juni 2010 23:16

ELIN . . . KOM HEM NU !

HAR AS TRÖÖÖK UTAN  DEJ !

HAR INGEN Å VA MÄ HELLER ! :(

SÅ NU FÅRU FAN TA Å KOMMA HEM , SÅJA BLIR GLADER IGEN ! :DDD '



----------------------------------------------------------------------------------------------



Våran dator ä typ sönder så har inte kunnat bloggat på ett tag :P

men nu så fick ja låne en dator typ nån dag :P

men aja ,

jag har väll inte gjort så mkt , så ni har  inte missat nå xD


förrutom igår , tror ja att de var :P


Då åkte vi till salongen , mamma skulle göra slingor , jag , vilma (syster) och Hanna (kusin barn)

tyckte de var så tråkigt , så när min kusin emma gick förbi salongen förljde vi med henne hem :)

där var oxå , hennes barn edith, som bara är nåra månader gammal . . . och sen min andra kusin Elin var oxå där ,

Emma & Robert (min kusin och hennes man)  ¨

har precis flyttat till en större lägenhet , så vi höll på att skruva grejer som dom hade köpt dagen innan på ikea ;)

men de var elin och emmas jobb ;P

robert fick städa ur gammla lägenheten , och jag vilma och hanna lekte med edith :)

Vi spela lite fotboll och sådär , och edith skratta som bara den ! :P

ahahaha , kul vare :P


sen kom mamma dit , då hade hon vart in på affärn och handlat korv och bröd , så de åt vi alla ;)


sen gick jag och elin ut med edith , vi gick aslångt . varmt vare ,men aja , vi pratade

ju , och d kändes de som att de gick snabbare :P lr va man ska säga :P

 aja , sen när vi kom tbx , så skulle min syrra till tandläkarn , men ja stanna kvar för ja ville inte va mä dit  .

sen när dom vara klar där kom dom och hämta mej :P

sen hem , sen somna jag på soffan , sen cykla jag, hanna och vilma hem till hanna och bada i ån , vid deras badställe dedanför deras hus :D

de va as skönt i vattnet ! :))

sen hem , gjorde inte så mkt , sen sent på kvällen kolla ja på tv ocxh då så somna jag , sen vakna jag av att de var as myggit , nån hade haft dörren öppen ett tag :O

så då gick jag upp , och idag , har ja inte gjort så mkt :P

men dagen innan igår , lr ja på kvällen då , så satt jag min bror och otto (vår kompis , han heter egentligen johan)

och prata i flera timan vid köksbordet , sen ett tag efter 02.00 ganska långt efter de gick ja upp och la mej , och d åkte otto hem oxå tror ja :P


fyfan va de va kul ! :D


imorron vet ja inte va ja ska göra riktigt :P

kanske ta en tur till mina älsklingar , ;)<3

  

de ä så härligt att va mä dom , dom ä mina BÄSTA VÄNNER ! <3


och min älsklings katt Tuva då ! :D


  

¨




Jag hade en gång två ökenråttor/sandekorrar . . .

de var / är oxå mina bästa vänner ,

 den 9/5 -09 låg den ena (Nala ) död i buren , blodig var hon, vet inte varför, vet inte hur , jag bara rasa ihop på golvet , kunde inte fatta , min bästa vän hade gått bort ,

sen fick vi lov att ta bort den andra oxå (elana)

Jag förstog verkligen inte , mina bösta vönner ! <3 ¨

 

MEN NI KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA , ÄLSKLINGAR ! <3

 

JAG SAKNAR ER !

JAG ÄLSKAR ER !

JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA ER !

VAD SOMÄN HÄNDER , ALLTID VI ! <3

 

ni tänker säkert: hur kan man älska ett djur så mkt ?

jag har svar på de ! min kärlek till mina djur är jätte stark ! Djur kan man lixom alltid lita på , man kan alltid prata med dom , och då känns de som dom förstår . 

dom är mina bästa vönner ! <3  






De ä så jävla skönt att bara skriva av sej  lite !


jag saknar dom så himmla mkt , alla minnen , allt ! ¨














































  

¨




Av Felicia - 24 juni 2010 23:37

Nu får du ta och skylla dej själv !



Jag vet faktiskt inte hur jag känner , om ja ä glad lr sur ?   


Asså allt känns skit !

Men ändå är jag glad . . .



Vette fan :O


men idag - åkte till jenny :)


de var kul , som vanligt


sen hem , gjorde inte så mkt , 

sen på kvällen ringde carin , ("storasyster")

så vi prata rätt länge :D

ÄLSKAR DEJ CARIN ! <3


sem gick jag ner , kolla på den nyaste wallander mä maamma och lillasyster :)



Imorron - drar man hem till pappa , sen på kvällen lr va man ska säga , åker vi till nåra vi känner - Lotta , Roger , Alicia & Cecilia :)


Sen efter alla käkat klart och allt sånt ,

så ska vi gå ner till min faster allihop , och köra brännboll mot dom som är hemma hos hon och hos en annan fanilj .


så de blir Lotta&Roger laget (som jag och min familj ä mä i )

Mot  dom andra två familjerna och alla som ä hos dom ;)


Blir nog kul :)


Men jag ber pappa slå åt mej , för de kan inte jag m så om han slår , så springer jag  ;)))  Bra idé va ?! :D


haha :P


aja på lördag- Vintjärn - midsommarrock :DDDD


De ääääääää bara för bäst ! :)


hoppas de blir lika kul (fast roligare) i år som förra året :D


aja , nu måste ja sova känner jag xd

är trööööött ! :P   

































Men vi höres !


  













PUSSS !<3


:)

Av Felicia - 24 juni 2010 01:10

  





Hej Hej !   


Tisdag: Elin sov hemma hos mig :P

när vi hade gått och lagt oss prata vi en liten stund , sen sa vi god natt. . .

och då var klockan as mkt , och jag var jätte trött xd

och hon bah babbla om massa saker som man inte fatta nåt av xD

så då tog ja min kudde över huvudet , men då drog hon bort den , då slog ja till na XD sen la ja kudden över huvudet och sen sov ja xD

(mer om vad vi gjorde den dagen skriver jag nån annan dag , orkar inte nu)


Onsdag: Va med elin , sen på kvällen var vi hemma hos mej , sen drog vi till henne , vi sov i deras husvagn  

ganska varmt men kul :P

hehe ,

vi tog ut hennes bärbara dvd , så kolla vi på: Sandor /slash/ ida .

de ä ju bara fööör bra asså x))

(mer om vad vi gjorde den dagen skriver jag nån annan dag , orkar inte nu)


Torsdag:   gick upp , gick hem , käka lunch xd

sen så , spela jag, elin , min syrra, kusin barn kort , sen fotboll , sen gick vi he till Elin och bada i hennes pool :)

de vaa kul :D

Vi har en likadan pool ¨som hennes familj har , men vi har inte hunnit tagit upp våran än , men snart så . . . :D

aja , sen gick vi upp till salongen :)

Ja å elin solade solarium :)

skööööööönt ! :D

jag vart ganska brun faktiskt , men dehär var andra gången för mej , och första gången för elin :P

men sen så  , gick vi hem  till mej , sen kmr ja inte ihåg XD

MEn sen nu på kvällen / natten kollade jag på step up . :))) den ä bra den ;)


Aja nu ska jaaaaaaa sova för ja ä trött x)



Natti Natti , Puss Puss ! <33



(bilder från solningen kmr) ;)))





Jusst de , vi har fått breven om vilken klass vi kom i i 7.an :D


JAg fick gå i :   

  


Från min skola i min klass (7B) vart de : Jag då ;))

Elin :D<3

Anders :D

Emil :D

Carl:D

Joel :D

Fanny :D



-------------------------------------------------------------------------------------------------

Av Felicia - 19 juni 2010 22:59

Heeej  ! :D     

Idag vakna man vid 8 :P


Börja fixa iordning sig ,


sen när alla var klar vid ca.10.30 , åkte vi till Svaben :D


Där vare ju Dop & Bröllop :D


Min mammas kusin Sandra och hennes kille Tomas Gifte sej , och sen direkt efter


vigseln döpte dom deras barn (min 3männing) zakarias ,(vette fan hure stavas x))


sen gick vi ner till gammla stallet ( när allt var klart vi kyrkan).


Sen var vi där och vänta , lr ja fixa maten , sen åt vi :)


Ganska gott faktiskt , lr ja det jag kände smaken på xd


Jag är ju sjuk , och på vissa saker känner jag inte smaken , som t.ex


jordgubbarna :P


Sen efter ett tag: fika :)


Sen så , skulle allt bort från borden ,


och de var mitt och min lilla systers jobb . . .


vi sprang runt mä brickor som vi sammla allt på - ut i köket mä allt - n yy bricka  o.s.v ... hahaha ! :P


Sen ganska sen nu på kvällen kte vi hem . . .


då åkte vi hem till gammel farmor och tog en macka och spela kort :)


Hollywood :D


fast idag gick de inte så bra för mej på kortspelet xD


Aja , sen åkte vi hem , och nu sitter jag i min säng , och bloggar :)


Men nu ska jag nog lägga mej och sova :)


Höööörs ! ;)


  


Pusss<3

Av Felicia - 18 juni 2010 10:48

Hej hej ! :)


nu måste jag verkligen skynda mej !   



För snart går min buss xP


Aja ,


Idag : vakna av att min kusin ringde :P

gick upp , la mej på soffan och kolla på tv :P

och åt lite frukost :)

Jag är jäätte förkyld :((

ont i halsen, täppt i näsan m .m :(

Ska snart till mmin kusin ;) 

Sen hem . . .

Sen vet ja inte :P

Men nu måste jag fixa mej ! :P

Vi hööörs ! ;)


Min Tuva :D  När hon hade bott hos oss nån vecka bara :)<3333

Älskar dej gumman !<333 

...

Av Felicia - 17 juni 2010 22:05

Hej ! =)


Jag har gjort header till mej och elin :D


här får ni se bilderna :


  Den var till Elin :D

Den var min :D



Fiiiin va?! :D


HAHAHAHAHAHA ! :)






Pussss <3   

Av Felicia - 15 juni 2010 13:31

heeej ! <3



Nu ska man fixa sej :)

sen dra till elin , sen ska vi hämta hennes syrror på dagis och fritis :P


Skriver nooog mera seeen ;)


Pusshej<333


Älskar dej Morning ! <3   

Av Felicia - 14 juni 2010 22:46

tjoohoooo ! :)))

Idag:


Vakna , skynda sej fort som fan flr att hinna mä bussen som jag skulle åka mä till jenny :P


sen va man hos jenny ett tag , skit kul hade vi :D<3


sen kom mamma och hämta mej , då åkte vi och handla :)

där utanför träffa vi min andra kusin Emma och hennes barn Edith :)


fyfan va sööööt edith är asså ! :)


hon ä typ 5 månader lr nå sånt :P


men sen åkte vi hem , sen gjorde jag väll inte så mkt ,


typ satt mej vid datan :P


nu sitter ja å chattar och skriver här :P


imorrn blire jenny :D


sen vet ja inte :P


Men vi hörs väll :)


Pusssss!<3


två bilder på mej från skolavslutningen :P  

   ute , när vi tog kort mä hela klassen :)

   när vi fick roserna , det var de sista som var i kyrkan :)


~Translate Blog ~ /// ~ Översätt Bloggen ~

~ Felicias Presentation ~

~ Fråga mig ~

19 besvarade frågor

~ Gästboken ~

~ Sök i bloggen ~

~ Arkiv ~

~ Kategorier ~

~ Kalender ~

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

~ Senaste inläggen ~

~ RSS ~

~ Länkar ~


Ovido - Quiz & Flashcards