Feelliicciiaaaa

Alla inlägg under juli 2010

Av Felicia - 30 juli 2010 22:48

mä min kusin och moster :)


det är drf ja ine bloggat på typ en vecka :P


jag har inte hunnit :P


men idag -


vakna tidigt , gick upp  . fixa iordning mej ,


käka , fortsatte fixa mej ,


sen skjuts mamma , min syrra &  kusinbarn mej till kyrkan ,


sen så prata jag mä nån Jonas :p


och massa andra ,


jag skulle ju sjunga på begravningen som var idag , och de gjorde ja :P


efter hela begravningen åkte jag hem ;P


då var zacke hemma hos oss , eftersom mamma var barnvakt


för hans mamma (sandra,min mammas kusin)


var ju på begravningen och hans pappa är typ i tysland och spelar baseboll lr nå sånt xP


mennär jag kom hem , bytte jag om ;P


sen gick jag ut och gick mä zacke ;P


sen så när han när han hade vaknat gav vi han välling , och sen efter de lekte vi mö han Xd


sen så ,typ kom sandra och lotta och hämta han ;P


sen gjorde ja inte så mkt ;P


men sen vid typ halv 3 tiden , så klippte jag min mosters hår :)

det vart ganska bra  ( om ja får säga de själv) ;))


sen så gjorde vi inte så mkt ;P kollla på tv  XD


sen vid halv  7 ?

så krusade jag håret på min kusin :)

hon vart så söt så :)

men det är hon ju alltid ;))


sen kolla jag på tv :P

sen käka vi , sen tv :P

sen gjorde ja inte så mkt , sen gick jag upp på mitt rum , och satt mej och skrev ;)

----------------------------------------------------------------------------------------


Imorron åker morfar , kusin och moster hem :''''(


fyfan va TRÅKIGT ! :'(


aja , jag åker väll ner till dom snart , hoppas jag !

-----------------------------------------------------------------------------------------


men orkar inte skriva mer ;P



vi hörs ! ;)



PPUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3

Av Felicia - 23 juli 2010 22:57

     så vakna jag , sen drog ja iväg till stallet   


min syster var med :)


vi og först in Daily & Morning :)


sen så Rykta vi dom :)


sen gick vi ut och gick med dom :)


en ganska lång promenad blev det :)


men det var kul  ;)


sen så gick vi tbx till stallet , sen så rykta vi (:


sen tog vi ut dom till hagen igen ;)


sen så ville stallägaren ha hjälp med att knäppa kort på SÖT Åke :)


så vi hjälpte hon :P


sen satt jag och min syster oss på deras gräsmatta och gosa mä Anna & Mesti :)


Min BÄSTAVÄN Mesti är hemmaaaaaaaaa ! :D


fast han ska bara va där ett tag , för han och Anna ska vara mä på utställning :P


sen åker han tbx hem till stallägarens barn :P


sen så  cykla vi hem :P


sen åkte ja till min kusin , sen åkte jag hem :P

stanna vid min andra kusin :P

drack lite vatten och spelade kort en gång med min kusins barn :P

sen så följde hon mej en liten bit hem :P

vi stanna på kyrkogår´n

jag kollade vid min farbror & min kusins grav . . .

sen gick jag hem :P

sen bytte jag om och fixa mej lite , sen gick jag , mamma och lilla syster till våra grannar :)   som snart flyttar :(


sen så gick jag hem , för ja var så trött XD

och sen satt jag mej här och srev :P


-------------------------------------------------------------------------------------------


På söndag / måndag mr min kusin och moster hit ! :D

och dom ska väll vara här i en / 2 lr veckor lr nå :P


då ska jag och Adhela ( min kusin )


vara istallet mkt :D

 hon ska få rida , sen kanske vi kör nån dag lr nå :P

vi får se ;P

fast jag har iaf lovat att vi ska dit :P


JAG SAKNAR DOM SOM FAN ! <3


 men nu ska jag gå och borsta tänderna och fixa lite , sen ska jag sova :P

men vi höööres ! ;)

GOD NATT ! ;*


      hehe , en bild jag tog i onsdags när jag väntade :P    
















































Av Felicia - 22 juli 2010 23:47

igen ! :P



hehe :P


IDag - bara tagit de lugnt ;P

helt slut efter gårdagen . :P



Igår - vakna vid sju . somna om till tio i åtta  sen så var jag påväg att somna om men då kom jag på  att jag skulle vara uppe för en timme sedan . . .


sen sprang ja ner ,men då var inte robin och mikaela uppe ,


då tänkte jag : men vafan  är klockan , dom kan ju inte ha gått utan mej .

men så springer ja ner i källaren ,

då höll dom på att byta om :P

så då sprang jag upp igen , åt en macka sen , borsta tänderna , bytte om , sen sminka mej och fixa frisyren .

sen när vi tre var klar och ska precis gå så ringer victor , då hade tv.n  ringt honom precis och sagt att dom vart sena och kom 2 , ist för 10.

vafaaaaaan xD då hade vi stressat ionödan XD och gått upp jätte tidigt och natten innan somna man jju typ 3 så inte mkt sömn  :P

sen vid typ halv två går vi :P

fast då gick vi till macken först .

när vi var påväg till macken så mötte vi sara och micke ? lr nå sånt hette dom :P det var dom från tv :P  

sen så när vi skulle till fiket för att spela in "filmen" lr vad man ska säga

så körde kalven oss xD


det vi började med var att:

alla satt sej tsm ,alltså , robins band: LIttle Andrew And the Rhythm Boys,

jag , mira, mikaela och tv tjejen och killen , vi saatt och prata om hur/vad vi skulle göra och sånt :P

sen så börja vi filma och så :)


det var skit kul ! :)

men man var helt slut efter !

mina tår var typ blå efter jag hade gått i pyttelite trånga skor i sådär 4 timmar :P

 haha :P


aja , det visas i rapport , imorgon ca. klockan 19.30 , på ettan  :)

och OM det inte visas imorgon , så visas det på Söndag , samma tid , kanal och allt :P

så ni får kolla ;)

haha :P 

 

men nu ska jag sova :P

 

Men vi hörs väll nån dag ;)

 

GOD NATT ! ;*

 

  

  jag tog lite bilder medans jag vänade på att klockan skulle bli 14.00 igår xD och dethär var en av dom :P

 

 

 

 

 

 


Av Felicia - 17 juli 2010 23:18

idag - vakna , sen typ gick upp , käka  , bada i poolen xd

sen efter jag hade "badat klart"

så la jag gummibåten (som min syrra och min kusins barn hade åkt i innan)

upp & ner , så låg ja å sola på den XD

haha ;P


sen så fixa ja mej :P

sen drog ja till elin , vi gjorde inte så mkt XD

sen gick kolla vi på film :P

sen gick vi hem till mej 

där vare massa föööölk :P

för dom kom å fika eftersom mamma nyss fyllt år  :P

så vi fika :P

sen så gick vi in , :P

sen typ vi 8 lr nå '?

så cykla vi te macken , sen cykla jag till min morfars stuga , och elin hem till sej :P

och vid morfar satt lillasyster , kusinsbarn & morfar och spela kort :P

så ja var med , fast jag spelade med kusinbarnet :P

hehe :P

sen så åt vi typ klockan 22.00 XD

Ris & kyckling  xP


sen satt vi oss och kolla p[ en film som min syster och kusinsbarn hade hyrt x)

sen satt ja mej vi datan xP


vi ska sova här inatt , mamma skulle bort och min bror ä inte hemma heller  m så drf sovre vi här :P


men ska dra nu :P


skriver nog imorn ;P


aja , puss :)


NATTI ;*


  



fler bilder från dagen mä elin kmr nooog sen ;P

orkar inte ladda upp alla nu + att batteriet i datan är snart slut och ja hittade inte sladden hemma så tog ju inte mä den hiT :P


Av Felicia - 16 juli 2010 15:45

hej :)


Gjorde ny header idag , igen :P

aja  ,


idag - vakna, käka frukost , sen efter ett tag så hoppa ja å lillasyrran i poolen :D

  



efter de så gick vi in och då var maten klar så vi käka :)


sen efter de har ja kollat på tv xP

sen satt ja mej här , och fixa ny header :P

denhär vart nog bättre än den jag gjorde igår xD


haha :P


men vi höres senare kanske ;)


Puss <3

  



         

Av Felicia - 15 juli 2010 22:26

NY header :P

inte så fin då men aja  xD

veg inte har skrivit på ett tag , men som jag sa för ett tag sedan . eftersom de ä sommarlov så kmr ja nog inte blogga så mkt :P


men  nu ska ja sova :P


vi höres ! ;)


 

NAAAAATTI ! ;*

Av Felicia - 8 juli 2010 13:29

Igår: på fm så vila man lite :P

sen så ringde kör ledaren och sa att jag och min syrra kunde komma , för vi skulle träna (Jag å min syrra ska sjunga en låt på min gammelfarfars begravning, och kör ledaren ska spela piano)

så vi cyklade dit ,

tränade :) Det gck jättebra tkr jag :P

sen på em så cyklade jag och min syrra hem till min gammelfarmor, där var oxå , min mammas kusin , hennes föräldrar och gammelfarmor , och sen kom morfar :D

vi fikade och så :)

sen cykla jag hem :P

min syster stanna kvar , för hon skulle åka med morfar hem :P

så jag cyklade själv :P sen så när jag åker förbi badet så var Elin , André  Jesper och Emil där :P

så stanna , typ prata mä dom sen skulle alla dom hem , och då cykla jag med dom , för jag skulle ändå till elin och hämta mina solglasögon :P

sen cykla jag och elin upp till macken och hyrde film: "Babysitter wanted" :P

sen när den var slut  så följde jag elin en bit hem , sen cykla jag hem satt mej lite vid datan , sen så gick jag och la mej :)

men när jag skulle sova vare en hundjävel som skällde högt som fan så man inte unde sova :-S

Lika vare när jag vakna i morse , jag vaknade  av att hunden skällde högt xP

irriterande XD


aja , sen så när jag hade vaknat så gick jag upp , käka frukost , sen kom morfar och gjorde pannkakor till mej,hanna och vilma ,    MIN MORFAR GÖR VÄRLDENS GODASTE PANNKAKOR! :D


sen satt jag mej här  ,men nu måse jag gå , för batteriet i datan tar snart slut  och jag hittar inte kabeln xd


Pusshej !<3

Av Felicia - 4 juli 2010 23:15

Är Elooooooooon hemma från gbg :))

-----------------------------------------------------------------------------------


Idag -

Vakna upp ... Hemma hos kerstin och lars , ja å min lilla syster var där i går för mamma var borta , och då sov vi där . sen när ja hade vaknat , gick jag ut från rummet vi sov i , och då hade min syrra redan vaknat och då hjälpte hon kerstin med tvätt , men när jag kom in i tvättstugan så skullw vi gå upp och äta frukost , så gjorde vi de , sen gjorde vi  inte så mkt :P

sen kom mamma , men då åkte jag , vilma , mamma och kerstin hem till oss , så fikde vi och så , sen möblera vi om på altanen :P

Sen fick ja lov att städa altanen -.-

men men , ja skulle få nå för de iaf :D

sen så låg ja på soffan som ä på altanen :P

sen hämta ja datorn , så satt ja vid den , sen kom eliiiiiiiiiiiiiin :D

Vi dansa , knäppte kort och sånt :P

jja , sen käka vi körv , sen drog vi hem till henne , sen vid 21.30

ficl ja lov att åka hem . sen satt ja mej här .

men ska nog snart sova :P


Igår - big lake run :D min bror spela :)

men vi var bara där på förmiddagen , sen åkte vi hem , de var så jävla varmt asså ! xd

efter big lake run så åkte vi ju hem :P

köpte glass på vägen :P

sen så gjorde ja inte så mkt ,

sem runt 17.30 tiden åkte vi till kerstin å lars :)

V åt - grillat :D AS GOTT ! :D

sen prata vi och hade jätte kul :P


aja , nu ska jag sooova :P

heh :P



får se vad som händer imorron :P


Men bilderna från mej å elin får ni en annan dag , för ja orkar inte nu :P


natti natti ;*















Pusshej !<3




~Translate Blog ~ /// ~ Översätt Bloggen ~

~ Felicias Presentation ~

~ Fråga mig ~

19 besvarade frågor

~ Gästboken ~

~ Sök i bloggen ~

~ Arkiv ~

~ Kategorier ~

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

~ Senaste inläggen ~

~ RSS ~

~ Länkar ~


Ovido - Quiz & Flashcards