Feelliicciiaaaa

Alla inlägg under april 2011

Av Felicia - 26 april 2011 20:18

hej !  fyfan va det kliar i mitt öga ! :O haha skit samma..

  

ja somsagt.. Nu sitter jag här ! & lyssnar på musik ;)

tror ja börjar bli sjuk också :( men de sket man väll i, de märks väll om ja blir sjuk... ;)

men nu ska ja gå upp och ta en kopp te , och se på teve. sen spela lite gitarr , sen blir de fan sängen !

hoppas på att man får sova längre än 10 imorgon ! :)

vi hörs imorgon , god natt !

puss / F


Av Felicia - 25 april 2011 21:44

sitter jag här och är trött !

när vi kom fram , så  plocka vi ur bilen . sen var jag ute med min lillasyster.

sen så åt vi. sen gick vi ut igen. sen gick vi in vid typ nio.

men nu är jag grymt trött, så ska gå och sova nu, så hörs vi väll imorron :-)


Pusssss / F   saknar MIN morning .. <3

Av Felicia - 25 april 2011 16:38

jajemän ! jag är påväg till Göteborg :-)

Varmt som fan är det ! och jag glömde att ta med mig badkläder :( (vet att de kanske är för tidigt att bada, men de skiter jag i ;) )

så det blir väll inge bada :( men vi får väll se ;)


igår kväll hade jag skit kul !  ;D

"var" ju mycket med jonna och hennes kille :)

sen kom min kusin elin , så var mycket med hon :)

sen va jag ju lite själv också. dansa med fredrik och massa :)

sen när de typ var en kvart kvar.. så kom marcus , joel,erik och anton , roligt att träffa pöjkarna :-)


jaja .. har väll inte nå mkt att skriva just nu.

ska väll försöka sova lite så vi kommer fram nångång ;)

+ att jag kom hem rätt sent igår , sen kunde ja typ inte sova nåt :S sen gick vi upp tidigt..


jaja , vi hörs sen !


Pussss


Av Felicia - 24 april 2011 20:35

     

~inge bra bilder, och jag vet att jag är ful~



NU KÖR VI !  skål ;)

Av Felicia - 24 april 2011 19:36

nej men tjenare !! :D

orkar inte berätta om allt jag gjort sen sist jag skrev. .. eller ja , jag hinner inte . :P

ska käka lite nu . sen fixa sig sen blir det att åka till t-gårn på rockabilly!!

wooohooooooo ! :-D

min kusin fick förhinder så hon kunde inte vara med :(

fanny fick också "förhinder" så hon blir inte heller med :(

TRÅKIGT !!!!!!!

men åker dit med bästa jonna istället !   

aja , ska väll äta och fixa mig nu , så hinner jag kanske lägga in kvällens outfit ;)


Pussssss/ F


Av Felicia - 23 april 2011 15:11

  här ligger lilla jag och solar. Skönt ! :)

hoppas man får lite färg nudå !!¨


ha en bra dag alla !


Later :*

 

Av Felicia - 23 april 2011 11:23

hahaha jag och fanny är ju helt bränd på riktigt , hahaha !

men såhär var det:

igår kväll vid typ nio åkte jag hem till fanny för vi skulle va.men vi villa kolla runt lite vad som hände , när de är påsk och så ;)

så jag cykla hem till hon , vi cykla till k-näs ,(nån kilometer dit)  sen så cykla vi runt hela sjön så vi kom ut på en stor väg och sådär . allt blev mer än 5 kilometer tror jag :P haha ont i benen hade man efter !

sen åkte vi till fanny , så jag lämna hon. sen cykla jag hem.

hahaha fyfan va kul vi hade ! men de va ju lite drygt också .. men jaja :)

cykla ner i diket , blev rädd för grodor , jaa vette fan allt som hände . hahhaha :D

idag blir det s-t-ä-d-d-a-g :(

haha .

först packa lite till gbg, sen städa bilen , eller ja , det har jag ju redan gjort.

nu sitter jag här och skriver. ska väll snart äta.

sen blir det städa rummet. sen får vi se :)

imorgon blire Rockabilly som gäller !

påskdagsrocken med bästakusin och bästa fanny !

jävla kul vi kommer ha ! :D

längtaaaaaaaar som fan !

och sen på måndag blir det att åka till gbg <3

(då kommer jag nog inte blogga så mycket , för kanske inte har data med mig.)

 

men varje dag har jag med kameran , på påskrocken , gbg ... jaaa allt som händer :D

nej nu är jag hungrig ! så vi hörs sen :D


Pusss /F

  ful felicia.. +  att man e utan smink :S


Av Felicia - 22 april 2011 09:05

sitter en trött felicia här ! 


har inte mycket att skriva :p


va gör alla idag då ? :)


får se vad som händer för mej sen , lär väll inte bli något speciellt.


vi hörs sen !

PuSs /


  

~Translate Blog ~ /// ~ Översätt Bloggen ~

~ Felicias Presentation ~

~ Fråga mig ~

19 besvarade frågor

~ Gästboken ~

~ Sök i bloggen ~

~ Arkiv ~

~ Kategorier ~

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

~ Senaste inläggen ~

~ RSS ~

~ Länkar ~


Ovido - Quiz & Flashcards