Feelliicciiaaaa

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

nåt fel....

Av Felicia - 11 juni 2011 00:13

ursäkta att jag inte bloggat på skitlänge ! men bloggplatsen har inte funkat för mig..

jaja .. orkar inte berätta allt som hänt just nu.

men i morse hade vi skolavslutning. fan va ja kommer sakna en del nior . Särskilt  Samantha  !! 


efter skolavslutningen åkte jag hem med elin, hennes mamma,2 bröder, frida ,elins 2 systrar och kim . vi satt och sjöng och hade askul . "jag måste ringa carina" haha :) KUNG !

sen hem till mig , byta om. sen dra till elin käka jordgubbar + glass + grädde. MUMMS ! (bra start på sommarlovet kan ja lova ;) )

sen bytte hon om  och vi fixa oss lite. sen drog vi in till stan , jonte hängde å med.

i stan var de fullt med studenter och fölk. vi träffa även våran rektor :) haha blev att krama han. sen drog vi och hade askul i värmen.

sen hem , och jonte (klanten;)) tappa sin telefon på bussen , så när han hoppa av vid sig så satt sig elin vid mig och då såg hon den . sen ringde det :o och de var från hans pappas telefon de ringde så ingen vela svara sen svara vi iaf och då var de jonte som sa att jag skulle ta hem hans telefon till mig..

sen när bussen var hemma hämta jag lite saker hos mamma. sen gick vi till elin , sen möta upp pappa och vilma vid pizzerian så  pappa,vilma jag och elin käka mumms ;)

sen drog vi till elin och hade det mysit . sen skrämde hennes bror oss så jag blev typ helt ihjäl hahahahahah.

sen åkte jag hem . sen data.

nu skriver jag här ;)

men ska gå och lägga mig nu faktiskt.

imorgon blir det att vara med elin sen sova hos hon.

nice !



ha de bra alla! Puss /F



  Jag och massa fina tjejer + victor  =))   jag & elin <3   jag & olivia <3    jag & niklas (elins bror)  

jag & Samantha <3

kommer sakna dig otroligt mycket.

en sån fin & bra vän som du är svårt att hitta , är så glad att vi blev vänner !

och hoppas vi träffas mycket även om vi inte kommer gå på samma skola längre.

börja nästan gråta när vi kramades ..



Du betyder otroligt mycket för


mig  Samantha.   














här fick ni se lite bilder från skolavslutningen , puss !

 
 
Samantha

Samantha

14 juni 2011 16:00

fy vad fina vi var på avslutningen<3 kommer sakna dig massor massor<3 är hypergald att vi har fått kontakt och man strålar alltid upp av att se dig gumman<3 puss och kram // SaamM

http://www.samanthawilhelmsson.devote.se

Felicia

22 juni 2011 17:04

ja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 11 juli 2011 10:46

kika in på min nya blogg -> http://feelliicciiaaaa.devote.se/ och var med och tävla om att bli veckans blogg!  jag utser vinnaren i slutet av veckan , vinnaren blir länkad en hel vecka .     lycka till ! ...

Av Felicia - 22 juni 2011 17:05

hej mina sötnosar ! varför jag inte skrivit här på ett tag är för att jag har bytt blogg sida , eftersom inte bloggplatsen funkade för mig . men hoppas ni fortsätter läsa min blogg , fast den andra då ;)   http://feelliicciiaaaa.devote.se/ ...

Av Felicia - 13 juni 2011 00:56

Tjena i din mittbena:-DNu ligger jah i sängen å pratar med sötajonathan.  ...

Av Felicia - 12 juni 2011 17:38


hej ! :) igår var jag med elin , sen sov jag där därför jag inte skrev nå mer . vi hade iaf askul :) prata med jonte åå :D och sen hade vi mys med hela hennes familj , vi såg på "Trassel" haha kung film ;-) idag vakna ja typ halv elva , första ...

Av Felicia - 11 juni 2011 11:01


tjenare !! idag vakna man typ 9 -.-  men låg kvar i sängen aslänge. sen gick upp sätta sig vid datan och så . och pappa å vilma är inte hemma (vet inte var dom är) min mobil har dött och jag hittar ingen laddare. KUL , fast.... ne. åå va irri...

~Translate Blog ~ /// ~ Översätt Bloggen ~

~ Felicias Presentation ~

~ Fråga mig ~

19 besvarade frågor

~ Gästboken ~

~ Sök i bloggen ~

~ Arkiv ~

~ Kategorier ~

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

~ Senaste inläggen ~

~ RSS ~

~ Länkar ~


Ovido - Quiz & Flashcards