Feelliicciiaaaa

Alla inlägg under maj 2011

Av Felicia - 29 maj 2011 12:42

hej  !

headern är inte så bra   , men fixar bättre när jag har mer tid på mig  :-D


men här kommer lite bilder från igår :


               

Av Felicia - 29 maj 2011 11:29

sitter en trött felicia här  ;P

igår hann jag inte blogga .

men berättar nu iaf .

upp vid 6 och käka frukost . sen dra till stallet.

gjorde allt vi skulle och det gick faktiskt rätt fort.

va blev klar vid 9 tiden. gången innan de blev vi klar 11 så de var lite skillnad.

och igår var det fullt i stallet . hästar , människor , hundar , katter ,  jaaa vette fan allt . haha .

det var  ju hopptävling. därför det var mycket i stallet.när jag var klar kom pappa och hämta mig. sen duscha jag . sen la jag mig och titta på teve, och somna . sen väckte dom mig  men somna om igen. sen vid typ 12 käka vi.

sen fixa ja mig , och fixa min syster också , jävlar va söt hon är :)

sen blev det att åka dit pappa skulle spela.

först kolla vi när dom ställde ljud och så.

sen fick vi mat.

sen spela han.

sen fika vi .

sen kolla på andra när dom spela.

sen mådde inte ja nå bra  + att jag var skit trött , så vi drog hem.

då gick jag och la mig.


idag - vakna käka frukost.

sätta sig här. 

om ett tag blir det att  åka buss med fotbolls laget , sen spela match :)

ne men vi hörs sen :)

ska fixa ny header tänkte jag.

komentera mycket nu sötnosar ! :D


Pussssss / F

Av Felicia - 27 maj 2011 23:31




Felicia ♥ john lindberg trio







Kvällen blev inte riktigt som planerat.

men först så käka jag , pappa & lillasyster på pizzerian. mumms :D

sen drog jag till elin. vi baka, haha :D

sen klädde vi ut oss lite (a) och drog ut och tog lite kort :)

dom kommer väl upp sen när ja orkar ladda upp dom :P haha .

men hade iallafall en trevlig kväll med elin.


sen cykla hem .

nu sitter jag här. men måste gå och lägga mig nu. ska va på ridklubben 07.00 imorgon , eftersom jag har  "morgon stalljour"  -.-'


jaja , vi hörs imorgon. Pussss/F


 


Av Felicia - 27 maj 2011 16:16

fan va arg jag  ä ! hahaha ..

hade gjort värsta inlägget , så skulle jag bara skriva några ord till , så börjar datan lagga som fan . så fick lov att stänga av -.-' och nu lär jag skriva om.. Irriterande asså ! haha..

det borde finnas en "utkast" ni vet som på mobilen.

för då skulle inte jag behöva skriva om ;)

haha.

eller vad tycker ni ? :)


nu orkar och hinner jag inte skriva allt som jag gjorde , så skriver lite kort !


blev att g å till skolan idag . schemat :

Matte

~hål~ gå och köpa frukost med elin. sen satt vi i en Varm busskur och käka.

sen till skolan .

slöjd

lunch

gå till gottboden och köpa klubba (a)

idrott . vi hade bågskytte. riktigt kul faktiskt :)

lite pinsamt och nervöst i början , men när man kom igång var det riktigt kul :)

funderar på att börja . men känner att jag redan har jävligt myket i veckorna (och helger )  men vi får väll se hur det blir !

sen hål

no

fick sluta 2 ist för 20 över 2 .

det går en buss hem 2 . så jag och emil kuta som fan till bussen. och som tur var så hann vi :)

sen hem , käka , dator , packa.

och nu sitter jag här.

pappa kommer snart och hämtar mig och syrran.

vi är ju där i helgen.

så blir att åka dit och käka nu.

sen ner på byn igen och umgås med underbara vänner   

blir väl iaf Elin , Olivia & kanske Fanny.

kommer bli trevligt.

får se vad vi hittar på .

nej nu kom pappa så lär åka .

länkar er som komenterat , så fort jag kommer till pappa .


Vi hörs sen. Ha en bra Fredag allihop ! :)

Puss & Kram

/ Felicia

Av Felicia - 27 maj 2011 15:16

vill du bli länkad ?



- Läs

- Följ

- Komentera

  

Av Felicia - 26 maj 2011 21:00

hej ! :)

inte hänt mycket idag. men pratat med fina vänner i telefon ialla fal. så glad att ni finns  


tog mig en lång  dusch för några timmar sen, skönt.

sen har jag väl inte gjort mycket .

så har inte så mycket att skriva .

fick reda på klasserna idag ju . fast jag var ju inte i skolan men elin ringde och berätta . inte så värst nöjd . men man fick iaf gå med elin , de var bra :)

imorron blir det skola .

sen om  det  blir som vi snackat om , så blir det umgås med elin,fanny, olivia .. elle ?   haha :D

nej nu ska jag gå upp och lägga mig.

vi hörs imorgon ! :)


och som fina Samantha vela , så kommer  bild på fölet :

    kan lägga in fler sen , orkar inte nu :P


PUSSSS/ F



Av Felicia - 26 maj 2011 10:44

ja , Jag vet . Headern är inte den bästa just nu .

men det får vara den här så länge , tills typ helgen eller nånting  då jag gör en ny.

men kom igen och hjälp mig vad jag ska blogga om nuuu ! :)


nu ska jag vila . vi hörs senare  ! :)


PUSS / F    

Av Felicia - 26 maj 2011 09:01

hej ! :)

idag är man hemma och är sjuk =(  fyfan va trök .

så det kommer inte hända mycket idag.

har inte nånting speciellt att blogga om heller? "/

så nu får ni säga vad jag ska blogga om !!



och thessan , du har nu en länk :)


ne nu ska jag försöka fixa ny header .. vi hörs sen !

pussssssss

 




~Translate Blog ~ /// ~ Översätt Bloggen ~

~ Felicias Presentation ~

~ Fråga mig ~

19 besvarade frågor

~ Gästboken ~

~ Sök i bloggen ~

~ Arkiv ~

~ Kategorier ~

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

~ Senaste inläggen ~

~ RSS ~

~ Länkar ~


Ovido - Quiz & Flashcards